Vårens festmässa i S:ta Ragnhild

Vi firar mässan tillsammans i S:ta Ragnhilds kapell. Därefter äter vi lunch tillsammans i Josephinahemmets matsal.

Anmälan för lunch görs till Ingegerd Lennartsson eller expeditionen. Kostnad för lunch är 120:-. Senast onsdag 24:e april behöver vi besked.

Varmt välkommen!

Efter lunchen visas kapellet och några föremål från sakristian av Hans-Åke Bergström.